miercuri, 9 ianuarie 2013

Oamenii merg la biesrica calauziti de dragostea pentru Dumnezeu, sau de frica de Diavol?

Si iata-ma revenit pe acest blog, dupa o zi in care nu am postat. De ce? Nu am avut starea necesara. De ce? D-aia :)).

In postul asta vreau sa dezbat o tema religioasa. Stiu ca sunteti toti credinciosi, ca aveti tendinta de a va incredere in divinitatea care va calauzese destinul, insa permiteti-mi sa va intreb ceva.

Oamenii merg la biesrica calauziti de dragostea pentru Dumnezeu, sau de frica de Diavol?

Biserica este casa Domnului, acolo crestii merg sa vorbeasca direcl cu El, acolo se presupune ca rugile lor sunt ascultate. Insa eu ma gandesc, daca nu ar mai fi Diavol, oamenii ar mai avea pt ce sa se roage? In orice biserica, la intrare chiar, este o mica ilustraatie cu iadul, cu diavolul dominand peste pacatosi, cu focul vesnic etc. De ce isi are locul diavolul in casa Domnului? Adica nu biserica este singurul loc in care ne lepadam de diavol si-l imbratisam pe Dumnezeu?
Hm..voi nu v-ati intrebat niciodata care este sarcina bisericii? Adica bineinteles, in toate cartile bisericesti, ea e casa domnului, acolo unde omul vorbeste cu dzeu direct. Insa fiti atenti, daca intr-adevar tu, un crestin pur-sange, il ai pe dzeu cu tine oriunde si oricand, mai ai nevoie de biserica? Ruga ta este ascultata de oriunde, poruncile domnului le  poti citi oricand. Oare ceea ce ii calauzeste pe crestini nu este frica de diavol? Biserica se presupune a fi singur lor in care diavolul are interzis. Eu cred ca pentru credinciosi, asta reprezinta biserica:  refugiul fata de malefic.
Si acum, ca sa ating scopul postului, nu sunt oare credinciosii ipocriti? Rolul bisericii este punctul cu intalnire cu dzeu, insa ei il considera refugiul fata de diavol. In biserica se spune ca diavolol nu poate intra..insa femeile care susotesc si barfesc de cine sunt calauzite? Copii care vin si spun "Tatal Nostru" umbland apoi cu mana intinsa in bisetica dupa bani, de cine sunt calauziti? Va spun eu, de diavol. Asta ca sa va demonstrez ca natura umana este peste divinitate si credinta :).

In final va spun atat: eu sunt ateu. Ca sa intaresc aceasta postare, va spun ca am mers si pe facebook cu subiectul asta : https://www.facebook.com/dinuletzz/posts/509733535733116?comment_id=5876911&ref=notif&notif_t=feed_comment
. Parerile le astept acolo ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu