sâmbătă, 12 ianuarie 2013

Poezie :)

Salutare ai mei cititori. Astazi sambata, dupa cateva ore de facut curat, spalat adidasi si o baie calda si binemeritata, inainte sa ma bag la somnu de frumusete la fel de bine meritat, o sa incerc sa compun aici o poezioara. Nu garantez ce va iesi, pur si simplu ma simt inspirat. Let's see..

Ma uit in urma, in trecutu-mi plin,
Nu ma regasesc, sunt un anonim
Ma uit in urma, in trecutul-mi plin
Suspin.

Unde esti tu, fiinta gingasa?
De ce te ascunzi printre stelele vii?
Vreau sa-ti descopar minunata fata,
Sa vii.

Nutresc sentimente ce nu le pot explica
Esti singura minune a vietii mele
Luceafarul ce-n veci nu va cadea
Dintre stele.

Te astept acum, te voi astepta mereu
Cu sufletul larg deschis
Vreau sa cunosti iubirea din sufletul meu
Inchis.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu