luni, 22 iulie 2013

Ego-Pentru ca te iubesc

Trec zilele si parca tot mai rau imi e. Te vad, aud, simt, vreau, nu am. Intunericul imi este prieten, ceata este umbra luminii care alunga si ultimul strop de fericire. Fumez. In lumea sfintilor, sfintesc iadul.
Chiar daca stiu ca tu ai gresit, chiar daca inima mea iti recunoaste vina, te vrea inapoi. Orgoliul meu este puternic, exact cum ar trebui sa fie. Inima insa, e mai moale ca un teddy bear. Ma macina o singura intrebare..De ce a trebuit sa fie asa?
De ce a trebuit ca tu sa darami tot ce noi am cladit? De fapt, de ce nu mai exista "noi" ? Mi-amintesc acum tot ce a fost intre noi...Tii minte ploaia aia? Tii minte  noaptea aia? Tii minte sarutul ala? Tii minte vremea aia? Pentru ca eu le stiu pe de rost..TOT !
Poate ai vrut ceva mai bun...pentru ca stiu ca exista. Nu am fost si nu voi fi niciodata iubitul perfect. Poate trebuia sa ma port altfel cu tine..poate trebuia sa fiu rau, indiferent, nesimtit, cretin. Dar nu as fi putut..pentru ca te iubeam..erai totul pentru mine. Ai plecat, am pierdut tot. Tu oare ai pierdut ceva? Te doare, macar putin? Imi simti lipsa? Daca da, de ce nu iti calci mandria in picioare, asa cum eu am facut-o de un milion de ori pana acum? Daca nu, at de ce m-ai amagit atata timp?
"Ego-Pentru ca te iubesc" - Asta mai ti minte?! Skype-ul, il mai tii minte? Pozele, le mai tii minte? Planurile, le mai tii minte? Baga-mi-as pula, ba !

2 comentarii: